04 Aralık 2008

ihavemymentalhealth...

düşünmüorum.
düşünmüyorum, düşünmüorum, düşünmüorum.
düşünmüyorum!
düşünmüorum!!!!

sabahtan akşama kadar maç seyretmek istiyorum. manken/teknikdirektörümüze, sabri'ye, meira'ya saldırmak istiorum. baroş topu ellesin, servet kalenin dibinde çalım atmaya çalışsın, meyra hepsini seyretsin, sabri mal gibi topa vurupdursun, linkoln çalım atsın, kiwıl'ın yaptığı ortalar mutlaka savunmaya çarpsın istiyorum. başka bişey düşünmeyeyim, dalga geçeyim 90 dk'nin nasıl geçtiğini anlamadan bir başka 90 dk başlasın istiyorum. en çok da karşı takım saldırırken desantis yere yatsın, topu tutsun, gömülsün, topa sarılsın sıkı sıkı ve bırakmasın istiyorum. acayip iyi hissediorum kaleciler o hareketi yaptığı zaman.. mümkünse bi 10 dk kalabilir öyle. ben de seyrederim...

düşünmeyeyim istiyorum.
ne ekşiyi, ne limonu, ne davulu, ne zurnayı...

Hiç yorum yok: