30 Kasım 2008

züğürt tesellisi olur mu bu?

saçma sapan şeyler yapıp (düşündükten) sonra gördüğümüz, sabah lanetler okuyarak uyandığımız, bir daha uyumayacağım (hay allah ki) dediğimiz o naçizane bilinç altımızın oyunları rüyalar...
heralde sadece biz değilizdir onları gören. herhalde istemeden karşısına çıkan ufak birşeyin üstüne "al çoraplarım sende kalsınlar nasıl olsa artık ben de seninim" hikayesi yazmasa da, ya da farkındalık seviyesi düşük olduğundan belki küfrederek uyanmasa da şaşırtacak rüyalar görüyorlardır aniden. neden olmasın?

2 yorum:

pates dedi ki...

Görseler de hatırlasalar mı?Hatırlasalar da gelseler mi?Peki gelseler nolcak?
Bilmiyorum,bu kadar beyin jimnastiği bana fazla geldi...

Bodrum Bakery dedi ki...

artık midem bulanıo benim bunları düşünmekten. güçlü olmak istiyorum aaaaa